Ubuntu 11.04 + RAID + LVM

Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o. lednicky na avonet.cz
Pondělí Květen 9 12:10:30 CEST 2011

Zdravim vas,

	vcera vecer jsem provadel upgrade jeste jednoho
serveru s RAIDem 1 s partition pres cely disk a tam
to probehlo OK.

	Problematicky server po ciste reinstalaci je take OK.
Pise to ted ze metadata jsou verze 1.2.

BTW, da se provest nejaka konverze metadat RAIDu na 1.2?

Pouceni pro ostatni zajemce o upgrade na 11.04:

Davejte si na to pozor a zalohujte data. ;-)

Mirek.

--
Miroslav Lednicky, AVONET, s.r.o.