s2disk a kapacita baterie

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Úterý Květen 10 08:47:32 CEST 2011

ahoj,

 resim problem s ubyvajici kapacitou baterie v notebooku (Fujitsu
Lifebook A530) v
rezimu hibernace (suspend-to-disk). Vsiml jsem si, ze kdyz baterii
nabiju na 100procent,
suspenduji na disk a po pul dni probudim NB tak mi ukazatel nabiti rika
95procent, po
24 hodinach hibernace cca 90procent.
Stary notebook (Lenovo C100) mi i se 3letou baterkou vydrzel hibernovany
se sto procenty
kapacity baterky vice jak 48 hodin. Nekde je tedy neco spatne.
Podotykam, ze pokud vypnu
NB tak se baterie nevybiji.

Zajimave je, ze v rezimu hibernace se NB probudi pouhym otevrenim
NB...coz by spis vypadalo
ze se pouziva s2ram (ale tuto podporu jsem vubec nekompiloval)...

Jadro: vanilla 2.6.38.5, s podporou Power Managementu, governor
ondemand, no_hz, s2disk,...
HW: Intel Core i3 M380, Intel HM55
v BIOSu: vetrak na silent rezim, Wake On Lan vypnuty, zapnute Multi
Core, HT, Virtualizace

Nastavení pro PM:

*echo 1 > /sys/devices/system/cpu/sched_mc_power_savings*
*echo 1 > /proc/sys/vm/dirty_background_ratio
echo 5 > /proc/sys/vm/laptop_mode*
*ethtool -s eth0 wol d*
*echo min_power > /sys/class/scsi_host/host0/link_power_management_policy
echo min_power > /sys/class/scsi_host/host1/link_power_management_policy*
*hdparm -S 180 -B 128 -M 128 /dev/sda*
*echo 10 > /sys/module/snd_hda_intel/parameters/power_save*
*nastaveni mountovani : noatime,commit=3800
**echo 10 > /sys/bus/usb/devices/usb1/power/autosuspend
echo 10 > /sys/bus/usb/devices/usb2/power/autosuspend*

Nevite nekdo kde muze byt problem?

Diky.