s2disk a kapacita baterie

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Květen 10 09:21:13 CEST 2011

Dne 10.5.2011 08:47, Antonín Kolísek napsal(a):
> ahoj,
>
>   resim problem s ubyvajici kapacitou baterie v notebooku (Fujitsu
> Lifebook A530) v
> rezimu hibernace (suspend-to-disk). Vsiml jsem si, ze kdyz baterii
> nabiju na 100procent,
> suspenduji na disk a po pul dni probudim NB tak mi ukazatel nabiti rika
> 95procent, po
> 24 hodinach hibernace cca 90procent.
> Stary notebook (Lenovo C100) mi i se 3letou baterkou vydrzel hibernovany
> se sto procenty
> kapacity baterky vice jak 48 hodin. Nekde je tedy neco spatne.
> [...]

Prostě se něco nevypne a ram uloží na HDD ale HW zůstane zapnutý asi
jako by jsi to uspal do RAM.

Já bych to skusil přeložit i stou podporou pro uspání do RAm a vyskoušel
jaký je rozdíl při uspání do RAM a na HDD.

	O osm set kilometrů dál laskaly ranní paprsky prastaré kameny
Neviditelné univerzity, nejproslulejší magické školy Zeměplochy.
	Toho si ovšem z mágů všímal jen málokdo. Pro většinu mágů
Neviditelné univerzity byl prvním denním jídlem oběd. Ve většině případů
si na snídaně nepotrpěli. Jediní dva, kteří věděli, jak vypadá slunce
zepředu, byli arcikancléř a knihovník.
		-- T. Pratchett: Dámy a pánové