s2disk a kapacita baterie

Úterý Květen 10 09:48:51 CEST 2011

On Tue, 10 May 2011, Antonín Kolísek wrote:

> Podotykam, ze pokud vypnu NB tak se baterie nevybiji.

Ale vybíjí (a nemluvím o samovybíjení). Jenom možná méně, než je na první
pohled patrné. (Pokud má někdo zařízení, které je odstavené od provozu na
delší dobu, tak doporučuji akumulátor fyzicky odpojit.)

> Zajimave je, ze v rezimu hibernace se NB probudi pouhym otevrenim
> NB...coz by spis vypadalo
> ze se pouziva s2ram (ale tuto podporu jsem vubec nekompiloval)...

Co máte v /etc/suspend.conf jako shutdown_method?
<http://www.abclinuxu.cz/poradna/linux/show/224920>

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /