GRUB 2, seriova konzola, Fedora 16

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Sobota Listopad 12 19:22:14 CET 2011

Jan Kasprzak píše v Pá 11. 11. 2011 v 23:17 +0100:
> 	Dobry den,
>
> tusite nekdo, jak se _korektne_ nastavi, aby GRUB 2 ve Fedore 16 pouzival
> seriovou konzolu? Neco jako byly v GRUBu 1 prikazy
>
> serial --unit=0 --speed=115200
> terminal --timeout=5 serial console
>
> dival jsem se, ze neco v /etc/grub.d/ v tomto smeru je napsano,
> ale zavisi to na nejakych promennych ktere nevim jak se nastavuji,
> a z toho se nejspis nejak generuje /boot/grub2/grub.cfg. Cili co mam
> ve Fedore 16 zmenit, aby se mi vygeneroval (jak?) grub.cfg s podporou
> pro volbu mezi VGA konzolou a seriovou linkou?

> [...]
Já stále doufám, že se mi podaří přepínání mezi OS pomocí jedné malého
bootovacího grub oddílu (což mi funguje, pokud je vytvořen pomocí grub1
- z fedory 15) a klientské gruby mohou být s grub2 (ubuntu).

Sice si to stěžovalo, že to není dobrý nápad, ale je to funkční.

S grub2 z fedory 16 se mi ten boot oddíl zatím nepodařil vytvořit
funkční. Ale kdyby někdo věděl jak na to, tak by mě to dost zajímalo.

Zkouším to navíc ve variantě se soft. raidem, což možná situaci mírně
komplikuje

Zkoušel jsem tyto varianty v /boot/grub2/custom.cfg, ale nějak se to
vzpírá.
menuentry 'Fedora Linux 15 (md/3)' {
      insmod gzio
      insmod ext2
      insmod mdraid09
      set root='(md/3)'
      configfile /boot/grub/grub.conf
}

menuentry 'Fedora Linux 15 (hd0,5)' {
      set root='(hd0,5)'
      chainloader +1
}

menuentry 'Fedora Linux 15 (hd1,5)' {
      set root='(hd1,5)'
      chainloader +1
}

přesnou hlášku si teď nepamatuji, ale něco o nekompatibilní verzi (asi
zavaděče?)

Pavel
--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>