GRUB 2, seriova konzola, Fedora 16

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Listopad 11 23:17:50 CET 2011

	Dobry den,

tusite nekdo, jak se _korektne_ nastavi, aby GRUB 2 ve Fedore 16 pouzival
seriovou konzolu? Neco jako byly v GRUBu 1 prikazy

serial --unit=0 --speed=115200
terminal --timeout=5 serial console

dival jsem se, ze neco v /etc/grub.d/ v tomto smeru je napsano,
ale zavisi to na nejakych promennych ktere nevim jak se nastavuji,
a z toho se nejspis nejak generuje /boot/grub2/grub.cfg. Cili co mam
ve Fedore 16 zmenit, aby se mi vygeneroval (jak?) grub.cfg s podporou
pro volbu mezi VGA konzolou a seriovou linkou?

	Bonusova varianta: jak tohle reknu v kickstart.cfg, aby nove
instalovany stroj uz pouzival seriovou konzolu?

Off-topic povzdech: dosud jsem byl zvykly bootovat jen jeden
operacni system.  Zda se ale, ze s GRUBem 2 a vyhledove s EFI se
clovek ke svemu prostredi bude muset probojovat postupne pres tri
ruzne operacni systemy.

	Diky,

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox