Netgear 3700v2 a OpenWRT nebo dd-wrt

Dusan Msk msk.conf na gmail.com
Čtvrtek Říjen 20 09:29:26 CEST 2011

Pouzivam DD-WRT asi na 6 routeroch.

Instalacia na asus-y trochu otrava, ale potom to uz bezi bez problemov.
Vsetko, co som kedy potreboval, som naklikal, vratane uchylacin typu
vlan, vpn a spol.

Obcas musim jeden router restartovat kvoli nefunkcnemu web rozhraniu,
ale je dost
mozne, ze sa mi tam niekto snazi intenzivne vlamat a tie cgi scripty
to neustoja. Neriesim.

O openwrt neviem vobec nic, ked som sa rozhodoval medzi open a dd,
nenasiel som na ich webe
ziadne screenshoty a dokumentacia zacinala rucnym konfigurovanim
interfacov, tak som sa na to vykaslal *1.

*1 - to ale automaticky neznamena, ze tym openwrt nedisponuje

--
Dusan