Netgear 3700v2 a OpenWRT nebo dd-wrt

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Říjen 21 12:42:38 CEST 2011

Dne st 19. října 2011 Pavel just napsal(a):
> Zdravím
>
>     Stal jsem se vlastníkem Netgear N600 WNDR3700v2.
> Rád bych do něj nalil buď dd-wrt nebo openwrt.
> Kterou verzi byste doporučili či máte někdo zkušenosti
> s instalací či provozem ?
> Děkuje
> Pavel

Používám dd-wrt asi na 3 routerech.

Instalace jak na d-link dir615 (revize D, nyní prodávaná revize H bohužel
zatím není podporovaná), tak na Linksys E1000 byla bez problémů. Trochu
komplikací jsem měl s nastavením vlan, ale i to se dalo zvládnout.

Openwrt též nemohu posoudit, protože když jsem vybíral, zda dd-wrt nebo
openwrt, tak se openwrt vyřadilo samo, neboť d-link dir615 v hw revizi D
nepodporuje. A na Linksys E1000 jsem už dával rovnou dd-wrt - prostě jsem
sáhl po již vyzkoušeném.

Slávek