Drupal,Joomla,Wordpress

Richard Valný richva na gmail.com
Středa Září 7 00:07:02 CEST 2011

Používám Joomlu.

Drupal mi přišel o dost složitější. Používá jej kolega a nějak se v tom
neorientuju. Wordpress jsem moc nezkoušel.
Proč joomla:
1. hromada free rozšíření včetně šablon
2. free nadstavba na obchod včetně obrázků
3. v poslední verzi již možnost přidělení práv jednotlivým uživatelům.
4. šablony lze docela pěkně upravovat
5. hlavně se mi ji povedlo rozjet v podstatně kratším čase než drupal

Prosím ostatní nekamenujte mě, vím že Drupal je velmi dobrý systém ale nejde
najednou řešit oba systémy. Mě se prostě joomla zdá subjektivně jednodušší a
přitom zcela dostačující na rozjetí webu případně i e-shopu.

Richard

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of
gmail
Sent: Tuesday, September 06, 2011 8:02 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Drupal,Joomla,Wordpress

Dobrý den,
  Chtěl bych se zeptat na Vaše zkušenosti s free redakčním systémem.
Uvažuji o výběru Drupal,Joomla,Wordpress. Na internetu jsem četl hodně
příspěvků, ale zajímají mě vaše zkušenosti a proč jste si právě vybrali ten
Váš.
Uvažoval jsem o Drupalu, ale chtěl jsem něco jednoduchého a hlavně aby se
neplatilo ani za pluginy.
Děkuji Jirka