Drupal,Joomla,Wordpress

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Září 7 07:09:38 CEST 2011

Administruji Joomlu,

pravidelne chodi bezpecnostni hlaseni o chybach a je jich tolik, ze ji
na moji zadost vetsina nasich zakazniku - webovych tvurcu - opustila.
Vetsina webu presla na wordpress a jsou spokojeni. U drupalu mi
psychicky vadilo nastavovani limitu pameti v php na 128MB. Opravdu se mi
nezda, ze pro vygenerovani par KB stranky potrebuje dobre napsany sw
128MB ram :-).

-- Dalibor Straka