Drupal,Joomla,Wordpress

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Středa Září 7 09:39:37 CEST 2011

On Tue, 6 Sep 2011, gmail wrote:

> Dobrý den,
> Chtěl bych se zeptat na Vaše zkušenosti s free redakčním systémem. Uvažuji o
> výběru Drupal,Joomla,Wordpress. Na internetu jsem četl hodně příspěvků, ale
> zajímají mě vaše zkušenosti a proč jste si právě vybrali ten Váš.
> Uvažoval jsem o Drupalu, ale chtěl jsem něco jednoduchého a hlavně aby se
> neplatilo ani za pluginy.
> Děkuji Jirka

Pokud chcete redakcni system, pak se mi jako nejlepsi zda Wordpress. Ten
skutecne slouzi k publikaci. Joomla i Drupal jsou molochy (drupal podle me
o neco mensi) s miliony funkci, ktere v redakcnim systemu nebudete
potrebovat a utopite se v tom. Joomla me osobne prijde navic spis jako
takovy framework, ktery bez mnozstvi vlozene prace neda na prvni pokus
zadny vysledek.

Adam Pribyl