Drupal,Joomla,Wordpress

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Září 7 13:39:16 CEST 2011

Já zas u častých oprav spíše vidím špatně napsaný soft.

Právě že ten nenavštěvovaný web zajímá různé živly možná daleko víc, než
navštěvovaný, právě kvůli diletantismu jejich provozovatelů. O navštěvovaný
web se zase zajímá rozvětvená konkurence a to co už musel jeden z webů
ustát, by bylo na knihu, zatím se to projevovalo jen ucpáním úzkého hrdla.
Naštěstí tam je zope, jinak bych měl o horké chvilky postaráno. Ze začátku
jsem jen tak ze zajímavosti logoval i to binární smetí, pak to přerostlo
únosnou míru velikosti logů, tak jsem to nechal být. Je zajímavé, jak se
snaží různí živlové tam podvrhnout různé asp a php skripty skrze formuláře,
buffer overflow, sql inject nebo hlavičku mailu. Možná by stálo za to to zas
začít logovat a někam vystavit :D

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Podrabsky" <petrpo na gmail.com>

Ze jsou vydavane security opravy spise vidim, ze se lidi o tyto veci
staraji. Za sebe necpu jakoukoliv novou vec na server a snazim se zaplaty
resit rozumne. Naprosto souhlasim, lepsi vec, co funguje. Taky to zalezi na
tom, o jaky web jde. Na nenavstevovany web a jeste pro soukromou potreba
nema smysl vymyslet zbytecnou praci.

Petr