Drupal,Joomla,Wordpress

Petr Podrabsky petrpo na gmail.com
Středa Září 7 12:54:12 CEST 2011

Ze jsou vydavane security opravy spise vidim, ze se lidi o tyto veci
staraji. Za sebe necpu jakoukoliv novou vec na server a snazim se zaplaty
resit rozumne. Naprosto souhlasim, lepsi vec, co funguje. Taky to zalezi na
tom, o jaky web jde. Na nenavstevovany web a jeste pro soukromou potreba
nema smysl vymyslet zbytecnou praci.

Petr