Vypinani disku v RAID

Petr Baláš petr na balas.cz
Sobota Září 10 08:19:11 CEST 2011

2011/9/10 Martin Och <martin na och.cz>:
> [...]

Fakticka: dneska bych rozhodne volil SW RAID a na to, ze deska nejaky
RAID nabizi se zvysoka
vykaslal. SW RAID mi spolehlive posle mail pokud dojde k problemu,
pole si po umreti desky
poskladam na jakemkoliv jinem stroji s dostatecnym poctem SATA portu a
budu mit mnohem
lepsi moznosti obnovy v pripade problemu. RAID si sestavim jakykoliv a
jeste navic je slusna
sance, ze SW RAID bude tychlejsi nez pseudoHW RAID na desce. Zvysena
zatez na procesor
je IMHO pri dnesnich rychlostech procesoru zanedbatelna.

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz