Vypinani disku v RAID

Martin Patka linkonf na mikroservis.cz
Sobota Září 10 11:26:47 CEST 2011

Zdravim,

omlouvam se za nedostatecny popis. Samozrejme jsem myslel SW-RAID, tech
8x SATA portu jsem myslel na zakladni desce.

Ja osobne jsem delal SW RAID5 nejvice z 5 disku (+1 hot-spare), takze nevim,
jake je "horni" omezeni v mnozstvi......

Ale zatim u zadneho SW RAID5 jsem nezkousel to vypinani disku,
to je prave to, co bych potreboval vedet s  jistotou....

Zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator