Vypinani disku v RAID

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Sobota Září 10 12:38:08 CEST 2011

On Sat, Sep 10, 2011 at 11:26:47AM +0200, Martin Patka wrote:
> Zdravim,
>
> omlouvam se za nedostatecny popis. Samozrejme jsem myslel SW-RAID, tech
> 8x SATA portu jsem myslel na zakladni desce.
>
> Ja osobne jsem delal SW RAID5 nejvice z 5 disku (+1 hot-spare), takze nevim,
> jake je "horni" omezeni v mnozstvi......
>
> Ale zatim u zadneho SW RAID5 jsem nezkousel to vypinani disku,
> to je prave to, co bych potreboval vedet s  jistotou....

vypinani disku je jako kazde jine. io vytuhne dokud se disk neprobudi. nevidel
bych v tom zadny problem. tedy krome toho, ze co jsem to kdysi resil kvuli
notebooku tak desktopove disky na vypinani nejsou delane a maji mnohonasobne
mensi zivotnost nez notebookove. takze bych tam dal disky do notebooku.

mk