Po boote nenastartuju niektore sluzby

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Září 12 10:23:29 CEST 2011

On Sun, 11 Sep 2011, Tomáš Koželuh wrote:

> Ještě mě napadá, jestli se nezměnil "volač" startovacích skriptů a případně
> jestli u těch skriptů nechybí nějaká návaznost, která se splní až po
> naběhnutí systému, takže při startu nenaběhnou, ale ručně nastartovat jdou.

Vzhledem k tomu, ze ubuntu pouziva upstart, je start skriptu zavisly na
"eventech". Nevim jak jsou konkretne resene dane sluzby, ktere nejdou, ale
myslim, ze je potreba hledat v /etc/event.d/ nebo tak nejak. Nejcastejsi
zadrhel byva se spatnym startem treba pripojeni k siti.

Doporucoval bych zkusit spis Ubuntu forum.

Adam Pribyl