Po boote nenastartuju niektore sluzby

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pondělí Září 12 14:01:00 CEST 2011

On Mon, 12 Sep 2011 10:23:29 +0200, Adam Pribyl <pribyl na lowlevel.cz> wrote:

> Vzhledem k tomu, ze ubuntu pouziva upstart, je start skriptu zavisly na
> "eventech". Nevim jak jsou konkretne resene dane sluzby, ktere nejdou,
> ale
> myslim, ze je potreba hledat v /etc/event.d/ nebo tak nejak. Nejcastejsi
> zadrhel byva se spatnym startem treba pripojeni k siti.
>
> Doporucoval bych zkusit spis Ubuntu forum.
>
> Adam Pribyl

Nic takeho som tu nenasiel :( Budem si musiet nastudovat upstart (to uz
nie je len jednoduche volanie symlinkov rad za radom :( ) a otestovat, co
je tak pol dna zabiteho casu. Zatial to necham plavat, niekolko tyzdnov s
tym budem musiet vydrzat, nez na to budem mat priestor.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel