dvgrab 3.5, fedora 15 na 64bit nezachycuje video

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Září 12 14:35:00 CEST 2011

Zdravím konferenci,

Nedaří se přenést video z kamery do kompu. Kamera MiniDV připojená přes
firewire, OS Fedora 15, 64bit. Používám kdenlive, ale to pro zachycení
používá dvgrab.
V kdenlive mohu připojit kameru, mohu přehrávat video, přetáčet pásku, na
monitoru vidím záznam z kamery. Jakmile dám ale nahrávat, tak počítač s
kamerou přestane komunikovat.
Když jsem zkusil přímo dvgrab jak v interaktivním režimu, tam v
neinteraktivním režimu, tak při požadavku na zachytávání videa skončí
komunikace kompu s kamerou, žádná data se nepřenesou, na kameře jede
přehrávání, ale už kameru nelze ovládat.
Naposledy jsem tuhle akci dělal někdy v zimě, tj. myslím ve fedoře 14 a
všechno fungovalo správně.
Nemáte někdo nějaký workarround nebo tucha, kde by mohl být problém?

Díky,

Tom

S pozdravem
Tomáš Krbec