dvgrab 3.5, fedora 15 na 64bit nezachycuje video

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Pondělí Září 12 15:28:16 CEST 2011

DD,
mám jen jednoduchý tip: Co zkusit vypnout SELinux, chová se to stejně? (#
setenforce 0) A co říkají logy?
S pozdravem
--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.
Konečná 917/25
360 05 Karlovy Vary
Tel: +420 353 566 539
Mob.: +420 737 107 202
E-mail: leos.houser na aacomputer.cz
WWW: http://www.aacomputer.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Tomáš Krbec" <tomas.krbec na gmail.com>
Komu: "Diskuse o Linuxu v cestine" <linux na linux.cz>
Odesláno: 12. září 2011 14:35
Předmět: dvgrab 3.5, fedora 15 na 64bit nezachycuje video

Zdravím konferenci,

Nedaří se přenést video z kamery do kompu. Kamera MiniDV připojená přes
firewire, OS Fedora 15, 64bit. Používám kdenlive, ale to pro zachycení
používá dvgrab.
V kdenlive mohu připojit kameru, mohu přehrávat video, přetáčet pásku, na
monitoru vidím záznam z kamery. Jakmile dám ale nahrávat, tak počítač s
kamerou přestane komunikovat.
Když jsem zkusil přímo dvgrab jak v interaktivním režimu, tam v
neinteraktivním režimu, tak při požadavku na zachytávání videa skončí
komunikace kompu s kamerou, žádná data se nepřenesou, na kameře jede
přehrávání, ale už kameru nelze ovládat.
Naposledy jsem tuhle akci dělal někdy v zimě, tj. myslím ve fedoře 14 a
všechno fungovalo správně.
Nemáte někdo nějaký workarround nebo tucha, kde by mohl být problém?

Díky,

Tom

S pozdravem
Tomáš Krbec