Kombinacia wiki + filesystem browser

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pátek Duben 13 18:19:33 CEST 2012

Ano viem, ale da sa za 3-4 tyzdne ZOPE nastudovat uplne od zakladov,
napisat a odladit v tom takuto aplikaciu s prepojenim na WebDAV? Obavam
sa, ze 3-4 tyzdne budu stacit tak na precitanie dokumentacie a nejake
pokusy. Mat na to cas, rad si to nastudujem, ale nemam, musim pracovat s
tym, co viem.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel