Kombinacia wiki + filesystem browser

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 13 20:38:01 CEST 2012

FTP má zope nativně, webdav jsem nikdy ještě nepotřeboval, ale v konfiguráku
ho jde zapnout taky.

Zope je sice proslulé s "flat learning curve", ale to co chcete, je z
pohledu Zope přímo fyzická záležitost. Pokud to z počátku využijete klidně i
s filesystémovou databázi ZoDB (tj. ne nativní megavelkou ZoDB, ale
rozsekanou na soubory - musí se to tam přidat jako balíček), tak to celé
bude skutečně jen o nainstalování. Btree není tak výkonná jako ZoDB, ale
před cca 10 lety ještě filesystémová ZoDB nebyla, tak se pro tyto případy
používala Btree, nevím jak je na tom v tomto případě, to by bylo na otázku
do zope na zope.com.

Proměnné souborům budete přidávat přes management interface z browseru - a
ten interface jsou schopny velice rychle se naučit používat i sekretářky
(praktická zkušenost - kovářova kobyla), stačí jen jim ukázat kde jak na co
kliknout.

Tedy žádné vaše vlastní programování pod Zopem pro plné zprovoznění vůbec
není potřeba.

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Tiršel" <lk na blackpage.eu>

Ano viem, ale da sa za 3-4 tyzdne ZOPE nastudovat uplne od zakladov,
napisat a odladit v tom takuto aplikaciu s prepojenim na WebDAV? Obavam
sa, ze 3-4 tyzdne budu stacit tak na precitanie dokumentacie a nejake
pokusy. Mat na to cas, rad si to nastudujem, ale nemam, musim pracovat s
tym, co viem.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel