"Zmizelá" partišna...

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Duben 27 20:54:52 CEST 2012

Zdar,

On Fri, Apr 27, 2012 at 03:06:05PM +0200, Ludek Finstrle wrote:
> Ahoj,

>   podobnou vec jsem videl pod rukama nedavno, kdyz jsem nabootoval
> stroj do rescue rezimu a dal mu at detekuje predchozi linux disky.
> Kdyz jsem detekci nedal, tak vse bylo ok. Nemel jsem cas to zkoumat
> dal.

> Netusim.

> Jj, presne takto to vypadalo. Nemas nejak spatne pregenerovany
> initrd (ci zazalohovany ten predchozi)?

zálohu předchozího mám (teda myslím, že jsem ji nemazal a podívat
se nemůžu, neb /boot je právě ne té partišně :-((( )

> partprobe, ale to ten disk nesmi byt pouzivany a kdyz pises, ze na
> nem mas root ... :(

No právě...

> Ja bych tipnul, ze se s ni nestalo nic. Spise ti ji neco "schovava".
>
> Zkus stary initrd (pokud mas zalohovany) popr. nejaky rescue rezim bez
> detekce linuxovych disku/oddilu a pokud to bude ok, tak si muzes pohrat
> s tim, co ti to schovava. Tipuji detekci dm-raidu ci nejakych takovych
> srandicek. Bohuzel blizsi postup me ted nenapada.

No, posledně ji multipath dm předhodil, tak jestli je to tím...
:-( Proto jsem přegenerovával initrd, protože jsem v
multipath.conf dával sda* do blacklistu... On si tam zapisuje
nějakou signaturu? Jak ji vymazat?