restartování notebooku namísto vypnutí (nechtěné)

Robert Pospichal pospichal na bmsys.cz
Sobota Duben 28 16:01:04 CEST 2012

Zdravim

zkuste pohledat jeste nejnovejsi firmware, konkretne u 420s byl problem,
ze za urcitych konstelaci nesel laptop ani zapnout, bohuzel nevim jestli
to byl primo bios, nebo firmware k necemu jinemu.

hezky den
RP