restartování notebooku namísto vypnutí (nechtěné)

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Sobota Duben 28 20:20:01 CEST 2012

On 28.4.2012 16:01, Robert Pospichal wrote:
> Zdravim
>
> zkuste pohledat jeste nejnovejsi firmware, konkretne u 420s byl problem,
> ze za urcitych konstelaci nesel laptop ani zapnout, bohuzel nevim jestli
> to byl primo bios, nebo firmware k necemu jinemu.

Aktualizace BIOSu byla první věc co jsem udělal, aktuálně je tam 1.31.
Žádný další firmware mne nanapadá - jedině co jsem instaloval byl
linux-firmware kvůli wifi, a tam je relativně nová verze 20120125.

Mne hlavně mate že to dělá jen pokud jedu na baterku - ve chvíli kdy
jedu na zásuvku tak se to normálně vypne ...

T.