distribuce s xfce pro asus eeepc

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Pátek Srpen 10 22:58:03 CEST 2012

On 10.8.2012 22:32, Josef Štengl wrote:
> Debian testing? Už nám zamrzl, tak to sním nebude moc divoké :-)
>
> Nefunkční wifi apod, možná jádro, ovladače (pro intel se stahují z
> contrib větve, ne z main! Intel má sice otevřené ale nikoliv svobodné
> ovladače). Pokud jste instaloval stable, tak je přez dva roky starý a
> atomy jsou tak trochu novinka? (z hlediska debianu :-)

No on právě nemá intelí wifi, ale RT2860 od Ralinku, a i na gentoo jsem
s tím měl nějaké problémy (co si tak vzpomínám, nějak mi poslední dobou
prošlo rukama moc notebooků), i když teď v portage vidím firmware.

Ani ethernet to nemá od Intelu ale něco od Atherosu (nicméně tam je
modul přímo v jádře takže funguje OK).

T.