Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Neděle Srpen 12 23:43:21 CEST 2012

> zadarmo tady něco vyškemrat. ;-) Navíc bych neměl škatulku (ovšem možná je
> stejná, jako pro ALIX).

Nevim, jak pro WRAP, ale pro Alix se da koupit za 160Kc -
http://wifi.aspa.cz/kryt-k-alix-2d4-2x-lan-2x-rev-sma-z102637/

Kdybyste mel cas a naladu si hrat, jako ja pred asi 3 roky, muzete si
krabicku udelat ze stare autolekarnicky
https://plus.google.com/photos/104764428723596534693/albums/5775900852414512993
:-)

> (wrap1e102 a 103) a on nemá konektor na disk, ani USB (a ani baterku, takže
> zapomíná čas?) - jak se vlastně nabootuje instalační médium? A nevíte,
> jestli ALIX umí bootovat z USB?

Opet nevim, jak wrap, ale muj Alix 2D2 *neumi* bootovat z USB, ani z
pripojeneho 2,5" disku (alix 2d2 ma IDE radic).
Novejsi Alix uz mozna USB boot umeji - nemam na cem zkusit.
Dokud jsem jeste alix pouzival, tak jsem mel na CF karte grub, ktery
nabootoval dalsi grub na pevnem disku.

Verze Alixe bez bateky cas samozrejme zapomenou. Po nabootovani
systemu si musite hodiny seridit pres NTP (mozna by slo pripajet
baterku - nezkousel jsem).

Instalace je nejpohodlnejsi pomoci CF karty v CF-ATA redukci v
normalnim PC, nebo pripojit do USB ctecky a system nainstalovat v
QEMU.
Mozna by take slo na Alixu nabootovat po siti a tak instalovat - ale
je to zbytecne komplikovane. (nezkousel jsem)
Cele ovladani pak resite pres RS-232 (null-modem). Presne stejny
problem jsem take resil -
http://martin.vancl.eu/Seriova-konzole-v-Linuxu a po nastaveni pres
SSH.
Hlavne si dejte pozor na zapis! Me se povedlo s normalnim Debianem bez
jakekoliv optimalizace pro snizeni zapisu odrovnat novou 4GB CF kartu
za asi pul roku.

btw, az budete shanet IDE kabel k Alixu, tak jediny obchod v CR, kde
jsem ho kdysi sehnal byl:
http://wifi.aspa.cz/ide-kabel-44pin-15cm-z87779/

--
S pozdravem