Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Srpen 13 10:33:17 CEST 2012

Jen rychle doplnim - Wrap i Alix maji CF rozhrani coz je IDE. Nema to
ovsem napajeni, aby se tam dal IDE disk pripojit jednodusse. Debian i jine
distribuce, treba specializovany Voyage, umi fungovat v read-only modu (v
CentOS na to byl tusim dokonce jeden parametr nekde v sysconfigu), takze s
CF neni problem. Wrap nema USB. Poslal bych vam ho i s krabickou, u nas uz
je vyrazujeme a hm.. vyhazujeme, 50Mbit uz nikomu u naseho internetoveho
pripojeni nestaci.:)

Adam Pribyl