HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Srpen 13 10:40:58 CEST 2012

Dd,

On Sun, Aug 12, 2012 at 10:22:49PM +0200, d.petr wrote:

> Kdybych potřeboval na 10 Mbit PIII/80 MHz, tak to by naznačovalo, že víc asi opravdu se 486/66 nevytlačím. Škoda.
> Iptables tam samozřejmě mám. Zkusil jsem úplně povolit forward a rychlost stoupla asi o 5 %.
> Nepotřebuji uroutovat 100 Mbit, stačí mi internet a tam hned tak 100 Mbit mít nebudu. :-)

jen poznámku k iptables: dost mi pomohlo, když jsem místo
hodnocení všech packetů začal hodnotit pouze SYN a ostatní jsem
nechal na related/established. Linux umí i UDP provoz přiřadit ke
správnému flow...

Ale třeba už to tak děláš.

A k síťovkám: z PCI síťovek jsem měl dost rád Intely a 3Com-y, ty
fungovaly poměrně pěkně, mám zato, že negenerovaly zbytečné
interrupty. Nevím ale, zda by fungovaly ve 486 boardu - PCI
specifikací bylo více, stejně jako je PCIe...

> Za nabídku Wrapu děkuji, ale připadal bych si poněkud nepatřičně, takhle zadarmo tady něco vyškemrat. ;-) Navíc bych neměl škatulku (ovšem možná je stejná, jako pro ALIX). Ale -- malinko odbočím -- kouknul jsem se na něj (wrap1e102 a 103) a on nemá konektor na disk, ani USB (a ani baterku, takže zapomíná čas?) - jak se vlastně nabootuje instalační médium? A nevíte, jestli ALIX umí bootovat z USB?

Já jsem ALIX měl taky a fungoval vcelku obstojně do doby, kdy
přes napájecí vedení dostal naindukovanou ránu...

Dneska, ač jsem byl dost proti ( :-) ), bych Ti doporučil nějaký
Mikrotik - funguje to dost dobře, je tam nainstalovaný OS a dá se
poměrně pěkně nastavit...

> PM

Zdraví
Honza Marek