Re: Vyřešení - rozhodnutí: Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Petr Baláš petr na balas.cz
Čtvrtek Srpen 23 21:24:45 CEST 2012

2012/8/23 Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz>:
> Ta deska je hodně podobná, lepší v tom, že má dvě síťovky, ale nejspíš to
> budou nějaký Realteky, Intel jsem tam neměl.

Tuhle desku mám ve svojem domácím routeru, právě jsem se pro jistotu ještě
zeptal dmidecode a je to
Base Board Information
        Manufacturer: Intel Corporation
        Product Name: D2500CC
        Version: AAG43156-301
a jsou tam 2x Intel síťovky (dotaz pomocí lspci):
01:00.0 Ethernet controller: Intel Corporation 82574L Gigabit Network Connection
02:00.0 Ethernet controller: Intel Corporation 82574L Gigabit Network Connection
a pasuje mi na ně modul e1000e

> A má úplně stejný nedostatek jako ta moje deska, pouze dva SATA porty, pokud
> si člověk dá dva disky do raidu, tak už je problém připojit cokoliv dalšího.
> Třetí disk jsem musel mít v USB redukci a byl problém sehnat kvalitní
> redukci, která by ten disk pravidelně neodpojovala...

Tady bych volil něco jako desku Intel DQ67OW + procesor Intel G630T, IMHO
to bez zatížení ani nebude mít o moc větší spotřebu. Ale cena bude
bohužel větší.

Petr

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz