HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Srpen 13 14:32:10 CEST 2012

Adam Pribyl wrote:
> Jen rychle doplnim - Wrap i Alix maji CF rozhrani coz je IDE. Nema to
> ovsem napajeni, aby se tam dal IDE disk pripojit jednodusse. Debian i
> jine distribuce, treba specializovany Voyage, umi fungovat v read-only
> modu (v CentOS na to byl tusim dokonce jeden parametr nekde v
> sysconfigu), takze s CF neni problem. Wrap nema USB. Poslal bych vam ho
> i s krabickou, u nas uz je vyrazujeme a hm.. vyhazujeme, 50Mbit uz
> nikomu u naseho internetoveho pripojeni nestaci.:)

Vyhazovat? Jéje, vždyť to může nadělat ještě tolik muziky. Kdyby
existoval konvertor CF>>IDE (tedy aby se místo karty CF dal připojit
disk), byla by to paráda. Jenže jen flashové karty se obávám. Jednak ji
nemám kde naplnit a jednak server používám i pro maily a další služby,
tak nevím, jak dlouho by CF vydržela.
Ještě pouzvažuju, ale disk mi opravdu chybí.
PM