Re: šifrování pomocí AES-NI - jak zapnout / ověřit že funguje?

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Sobota Srpen 18 13:26:53 CEST 2012

On 18 Srpen 2012, 9:57, Pavel Kankovsky wrote:

> Máte nějaký zvláštní důvod pro to, abyste rychlost šifrování měřil pomocí
> ssh? Já bych spíš použil openssl speed. Abyste mohl porovnat rychlost
> s a bez, tak asi budete muset kouzlit s env. proměnnou OPENSSL_ia32cap.

Žádný zásadní důvod pro to nemám - prováděl jsem různé testy (ssh,
dm-crypt), všechny dávaly +- stejný výsledek, a to SSH mi přišlo
nejjednodušší.

> To je docela dobře možné, jelikož je to nějaké instrukce, která lze
> bez problémů použít přímo z userlandu. Jaderné moduly dělají jednak
> podporu pro jaderné šifrování (dm-crypt), druhak pro případ, že je to
> hardware, který potřebuje nějaký driver.

> Během jakého šifrování?

Např. během toho SSH testu nebo během kopírování dat na dm-crypt volume.

Tomáš