Vyřešení - rozhodnutí: Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Srpen 23 09:56:39 CEST 2012

Richard Svec wrote:
> Ked som dobre pochopil tak je to domaci router/server/experimental PC.
> Nebolo by ho lepsie nahradit napr. HP Proliant Microserver ?
> http://www.alza.sk/hp-proliant-microserver-d277818.htm . Spotreba zhruba
> to iste a vykon neporovnatelne lepsi.

Ano, pochopil jste spravne. Uz jsem se nakonec rozhodl pro slozeni
maleho PC miniITX s Atomem. Krome toho, ze nebudu muset resit ALIXi
neprijemnosti (prvni nabootovani, kam dat HDD (nebo se vejde do orig.
krabicky?)), bude mit novy server takovy prebytek vykonu, ze mi, doufam,
vydrzi zas spoustu let. Prikon ocekavam tak mezi 10 a 20 W, hluk
zanedbatelny.

Na zaver celeho tohoto mailoveho vlakna bych chtel podekovat vsem, kteri
prispeli radou nebo nazorem, zvlaste pak panu Pribylovi za nabidku HW.
PM