RE: Vyřešení - rozhodnutí: Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Srpen 23 14:14:50 CEST 2012

Doporučil bych raději něco s microATX. U miniITX je zásadní problém s
rozšiřitelností (druhá síťovka, wifi, řadič,...). Pokud to bude Atom, tak
určitě dvoujádro. Taky pozor, že některý desky trpí na nafukování
kondenzátorů (celkem se mně osvědčila originál Intel deska). Taky bacha na
to, že donedávna Atom nezvládal víc jak 4GB ram.
A 20W je spíš utopie, provozoval jsem Intel D510 se dvěma disky, druhá
gigabitová síťovka a wifi a spotřeba se pohybovala okolo 60W.
Kvůli výkonu a rozšiřitelnosti jsem přešel na AMD Turion (podobný model jako
v odkazu) a především mATX. Spotřeba by měla být +/- stejná, neměřil jsem
zatím.