Vyřešení - rozhodnutí: Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Srpen 23 16:30:45 CEST 2012

Vybral jsem si MB
http://www.intel.co.uk/content/www/uk/en/motherboards/desktop-motherboards/desktop-board-d2500cc.html
Má 2*LAN, takže stačí dodat RAM a HDD, nic víc nechci. CPU je 2jádrový,
RAM může být opravdu "jen" 4 GB, ovšem připomínám, že dosud jsem
provozoval jednojádrovou AMD486 se snad 48 MB RAM a kromě toho
nešťastného zahlcení IRQčky při přehazování paketů na svou běžnou práci
plně stačila a nikdy neswapovala. Tak jestli nový server neshoří,
doufám, že budu mít zas tak na 10-15 let vystaráno. :-)
PM