Re: Re: Vyřešení - rozhodnutí: Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Čtvrtek Srpen 23 23:20:34 CEST 2012

> Na desce je i SATA napájecí konektor. Viz
> http://www.intel.com/content/www/us/en/desktops/desktop-board-dn2800mt-interactive-layout-demo-video.html
> a zde číslo 8. Taky mě to zarazilo, tak jsem si to dohledával.

Ano, na desce je 1x SATA napajeni a z dodavaneho kabelu
( http://www.intel.com/content/www/us/en/desktops/desktop-board-dn2800mt-whats-in-the-box.html
2. obrazek v 2. rade)
je mozne napajet 2x SATA a 1x MOLEX.
3 zarizeni bych radeji nepouzival, sam jsem pouzival 2 a nyni jen 1.

> Kdyby na ní bylo 2x Eth tak je t deska úplně dokonalá :-)

Mate pravdu, bylo by to lepsi. Nektere desky s Atomem 2 sitovky maji,
pro me ale byla priorita 12V napajeni. Kdyz si vezmu ucinnost a
hlucnost klasickeho PC zdroje, tak se nedostanu na ucinost
notebookoveho zdroje.
Kdybych koupil nejaky extra dobry a ucinny PC zdroj - hodne pres 1kKc.
V pripade picoPSU je to take kolem dost pres 1kKc
http://www.alza.cz/picopsu-120-dc-dc-120w-d312131.htm + koupit nejaky
12V zdroj a to uz bude levnejsi platit vic za elektrinu.

1 sitovka je na desce (Intel), druhou mam v PCIe (Realtek) a 802.11n
WiFi mam v miniPCIe. Jsem maximalne spokojeny :-)
$ lspci
01:00.0 Ethernet controller: Intel Corporation 82574L Gigabit Network Connection
02:00.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd.
RTL8111/8168B PCI Express Gigabit Ethernet controller (rev 01)
03:00.0 Network controller: Atheros Communications Inc. AR928X
Wireless Network Adapter (PCI-Express) (rev 01)
$

A porad mam jeden miniPCIe volny.

> A má úplně stejný nedostatek jako ta moje deska, pouze dva SATA porty, pokud
> si člověk dá dva disky do raidu, tak už je problém připojit cokoliv dalšího.
> Třetí disk jsem musel mít v USB redukci a byl problém sehnat kvalitní
> redukci, která by ten disk pravidelně neodpojovala...

Kdyz budete mit volny PCIe, tak za par korun se da koupit radic.
Treba AXAGO PCES-X1 za 400Kc ma 2x SATA2 a 1x ATA133
http://www.alza.cz/axago-pces-x1-d263159.htm

Teoreticky je take mozne pouzit SATA multiplikator. Ale vyjde dost draze...
http://www.czc.cz/kouwell-st-126/70335/produkt

--
S pozdravem
Martin Vancl