RE: Re: Vyřešení - rozhodnutí: Re: HW + SW IRQ = 100 % CPU. Co s tím?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Srpen 23 23:33:02 CEST 2012

Problém s napájením jsem řešil tak, že jsem koupil měnič a k němu
notebookový zdroj. Bohužel i tak je cena přes 1000Kč, pokud má být ten měnič
nějaký slušnější.
Na druhou stranu si myslím, že tak za rok se to díky úspoře vrátí.