Ctecka e-knih se nepripoji pres USB -VYRESENO

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Prosinec 5 17:40:08 CET 2012

Kdysi jsem bezmyšlenkovitě kliknul v ubuntu 11.10 na formátování disku a
také mi zformátoval a rovnou používal /dev/sdc Horší to bylo když jsem
ten disk připojil na win. Ohlásil se jako nový disk a chtěl mi na něj
udělat parition.
Milan