Ctecka e-knih se nepripoji pres USB -VYRESENO

d.petr d.petr na post.cz
Středa Prosinec 5 18:13:46 CET 2012

Slávek Banko wrote:
> Záleží na tom, kde je souborový systém. Když je přímo na sdb, tak se
> prostě připojuje sdb. Když jsou tam oddíly a souborový systém na sdb1,
> tak připojení sdb není možné, protože tam prostě souborový systém není.

Tak toto už je mi jasné. Jen jsem se za zvůj život nesetkal s diskem bez
oddílů a tak nějak jsem automaticky předpokládal, že zavedené obecné
diskové služby v PC vyžadují souborové systémy v oddílech.
A jen mimochodem - disk bez oddílu tedy považuji za pěknou pras..nu. :)
Ale asi jde jen o zvyk.
--
PM