Ctecka e-knih se nepripoji pres USB -VYRESENO

Jan Houstek Jan na houstek.net
Čtvrtek Prosinec 6 13:14:24 CET 2012

On Wed, 5 Dec 2012, PM wrote:
[...]
> Tak si teď vzpomínám, že jsem se kdysi pokoušel podívat do navigace TomTom a
> taky to nějak nešlo. A možná bych si vzpomněl i na další přístroje
> produkující podivné disky. Že bych na ně příště zkusil vyzrát i tímto trikem?
> :)

U TT potvrzuji (alespoň tedy model GO 730 a pravděpodobně celá původní
řada TT GO). Při připojení přes USB nabídne 2 mass-storage zařízení -
interní flash a případně vloženou SD kartu. Na interní flash je FAT32 bez
partition table, na SD karta naopak PT být musí, jinak ji nenačte.

-- HH