Přístup na Linux přes RDP

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 11:02:59 CET 2012

Mě spolehlivě chodí Thinstuff LX server, mám tam jen tvrdý patch na CZ
klábosnici pro hw klienta co si o ni neumí říct (příloha)

https://www.thinstuff.com/licensing/index.php?action=downloads
(dole)

Zadarmo pro 5 session, odpojí session po půlhodině. To se dá sknousnout,
aspoň člověk má přehled o čase.

Mám i starší verzi, která chodí proti RDP ve WinCE 3.0, ty novější co tam
jsou proti CE nechodí (vůbec).

Není to úplně pro BFU, potřebuje to doinstalovat nějaké starší knihovny -
tedy aspoň ta má verze lxserver-1.1.3-4299.sh (vyflusne to při instalaci),
dřív je stačilo nasymlinkovat, na mageii jsem tam dával nějaké z mandrivy,
mám pocit že jsem i něco symlinkoval, ale fakt už nevím, ono je to
záležitost čtvrthodinky a napíše co chce, tak to pouštím z hlavy.

xrdp ani x11rdp mě nechodilo uspokojivě - přesněji byly problémy s
klávesnicí i z woken. Mohl jsem se akorát přihlásit a pak už byla mrtvá. Z
těch CEček jsem se nemohl ani přihlásit. Protože mám funkční řešení, tak
jsem to ani neznásilňoval. Pokud někdo víte co a jak, aby to fungovalo, tak
_dejte vědět_, je to citelně rychlejší než thisntuff a hlavně není to takový
moloch.