Identifikátor Accuwather

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Únor 18 20:32:05 CET 2012

Ano, mě to na webu taky funguje dobře, i rozšíření do Firefoxu, ale když
vezmu ten identifikátor z adresy, tak to prostě nebere. Mám pocit, jako
by se snažili zamezit šíření svých údajů v těchto udělátkách, třeba
kvůli reklamě...

Honza

--
S pozdravem
Honza Reznicek

Mageia Ono-Sendai 2.6.38.8-desktop-10.mga #1 SMP x86_64 GNU/Linux