Editace zaznamu z DVB-T

Roman Mraz roman.mraz na lim.cz
Čtvrtek Únor 23 13:43:06 CET 2012

Prijimam z CB Klet. Pravda, ten pomer jsem placnul podle oka, ale to
rozliseni sedi.
Takze pokud jsem to dobre pochopil, tak ta informace DAR je asi v kazdem
key frame a na zaklade toho VLC meni adaptivne velikost okna.
Takze bych mel nekde v tom avidemuxu najit pomer stran pri exportu.

Jeste by me zajimal duvod proc demuxujete na dva streamy. Kvuli
synchronizaci? Ty by prece meli byt synchronni
uz v tom mpegu, nebo ne? Nebo je to jen predzvejkani kvuli tomu orezu
cernych pruhu? Protoze jak ted o tom
premyslim, tak pokud bych nechal avidemux delat nejaky procesing, napr.
orezani tech pruhu, tak si to vlastne
bude muset taky rozdelit na ty dva streamy. No ale on to ale asi dela
stejne, protoze pokud budu chtit vysledek do
mp4 kontejneru (h.264 + aac), tak musi rozebrat ten puvodni mpeg2
(mpga+pcm u8) a procesuje to kazdy zvlast
a pak to zabali do toho mp4. Joj to jsem se rozepsal, omlouvam se, ale
jsou moje uvahy spravne?

Diky
Mrazik