Editace zaznamu z DVB-T

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Únor 23 15:01:14 CET 2012

Taky prijimam Klet.
Pri prijmu jsou ruzne poruchy a mpeg filtry v Avidemuxu nebo Virtualdubu
nejsou schopny tyto poruchy ošetřit. Avidemux je preskoci a Virtualdub
nektere take preskoci a nektere nezkousne vubec a kodovani skonci s
chybou "Incomplete frame". Tyto poruchy vzdy rozhodi synchronizaci.
ProjectX dokaze tyto poruchy osetrit a vytvorit 2 streamy perfektne
synchronni. Od te doby jiz nekontroluji zda mam vevyslednem videu po
zakodovani spravnou synchronizaci, protoze ji mam spravnou vzdy.
Jak jsem psal ProjectX mi jednak prezvejka chyby a jednak udela
synchronni streamy (Myslim tom jedem stream audio a jeden video).
Ve Virtualdubu to pote orezu o cerne pruhy po stranach (U novejsich
filmu a poradu se jiz cerne pruhy nenachazeji takze nic nerezu) a
prevedu do Xvid+mp3. V Xvid jde nastavit DAR a v prehravacich ktere
pouzivam to jede bez jakychkoliv problemu (GeexBox, XBMC, Vlc).
Jinak nevim zda je to spatne nastavenym VDR, ale jeste jsem nikdy
nezachytil jiny signal nez mono a stereo takze zatim neresim nic jineho
nez mp3.
ProjectX 0.91 co pouzivam, jednak zobrazuje obraz dle DAR a jednak jsou
informace videt po prave strane vedle obrazku.
Nejsem zadne guru, ale proste je to pro mne takhle celkem jednoduche a
zatim mi to vyhovuje. Mozna az narazim na neco lepsiho tak to budu
kodovat jinak.

Milan