podivné problémy s alokací paměti / CentOS 6.2 na VPS

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Neděle Únor 26 23:21:32 CET 2012

On 26.2.2012 22:09, Pavel Kankovsky wrote:

> Zkontroloval jste také aktuální hodnotu? Je možné, že jí něco změnilo.
> Popsané jevy budí dojem, jako by tam bylo vm.overcommit_memory=0 s
> vm.overcommit_ratio možná tak 30 až 50.

Po změně v sysctl.conf jsem udělal "sysctl -p" a z výstupu také pochází
ty uvedené hodnoty. Takže ano, jsou to aktuální hodnoty.

Nicméně ...

Před chvílí jsem zkoumáním logů zjistil že podezřele se to začalo chovat
cca před týdnem, když jsem VPS restartoval po upgrade kernelu. Matně si
pamatuji že yum vyhazoval nějaký OOM error - myslel jsem že jsem to
řešil dostatečně ale asi ne.

Odinstaloval a znovu jsem nainstaloval jsem jádro (a pár dalších balíčků
které jsem tehdy instaloval s ním) a po rebootu se to najednou začalo
chovat OK (všechno startuje, swap se používá a jde odpojit ...)

Takže tak nějak tajně doufám že je to vyřešené.

T.