podivné problémy s alokací paměti / CentOS 6.2 na VPS

Miroslav Lednicky miroslav.lednicky na fnusa.cz
Pondělí Únor 27 08:20:29 CET 2012

Dne 26.2.2012 23:21, Tomas Vondra napsal(a):

> Po změně v sysctl.conf jsem udělal "sysctl -p" a z výstupu také pochází
> ty uvedené hodnoty. Takže ano, jsou to aktuální hodnoty.
>
> Nicméně ...
>
> Před chvílí jsem zkoumáním logů zjistil že podezřele se to začalo chovat
> cca před týdnem, když jsem VPS restartoval po upgrade kernelu. Matně si
> pamatuji že yum vyhazoval nějaký OOM error - myslel jsem že jsem to
> řešil dostatečně ale asi ne.
>
> Odinstaloval a znovu jsem nainstaloval jsem jádro (a pár dalších balíčků
> které jsem tehdy instaloval s ním) a po rebootu se to najednou začalo
> [...]

Nevim, jestli vas to nejak potesi, ale s obcasnymi seg faults na Centosu
6.2 pod VPS jsem bojoval take. Presel jsem na jinou dostribuci.
Ale zajimalo by mne, cim to muze byt.

Miroslav Lednicky