DHCP problem s pridelovanim IP

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Leden 8 19:42:03 CET 2012

On Sun, 8 Jan 2012, Pavel wrote:

> Kdyz nastavim pevne IP vse funguje. Z dalsich poznatku jsem vyloucil
> problem na klientovi, nemuzu ale na routerech najit nic podezreleho,
> je tam treba 50 klientu a dela to jen jedinemu. IP prideluji podle MAC
> stale stejnou, zkousel sem problemovemu klientovi nabidnout i jinou IP
> z rozsahu (range), ale taky si ji nevezme. Kdyz misto jeho PC pripojim
> svuj notebook, svoji IP dostanu bez problemu. Pokud si naklonuji jeho
> MAC, dostanu IP rovnez a pak uz dokud nevyprsi (1 den), to jede i
> jemu.

Neco podobneho se mi stava s urcitym typem switchu - kdyz je vetsi
provoz tak obcas nektere PC nedostane od dhcp serveru adresu. Na serveru
vse OK, dokonce jsem zkousel sniffovat provoz co nejbliz u klienta
pred tim switchem a ty odpovedi od serveru tam dorazily. Takze postupne
menim ty switche za novejsi a problemy mizi.