DHCP problem s pridelovanim IP

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Leden 8 23:20:02 CET 2012

On Sun, 8 Jan 2012, Pavel wrote:

> To je prave trochu problem. Asi jsem to moc zjednodusil, nekteri
> klienti jsou kabelem, jiny pres optiku a jini vzduchem na 5G. Zatim
> vsechny problemy byly pres 5G radio. Pokud klienta prinesu a fyzicky
> pripojim do switche, jede normalne. Ono staci, kdyz ho odnesu treba na
> jiny radio, tam se taky hned chyti. Jenze na jednom radiu jsou treba 2
> PC a jeden jede a druhy ne, to nechapu. Vsechny radia maji stejny FW.

Tak zkuste (kdyz nastanou ty problemy) prohodit linku do tech radii
na jiny port switche.

> odmital pridelit IP a uz se nedokazal chytit. Ve skutecnosti ale
> problem je nekde na trase, server posle nabidku IP, ale ke klientovi
> se zda nedorazi a ten ceka a nema co potvrdit. Jenze proc, kdyz na ten

Ja kdyz jsem to meril tak jsme mel sniffer na rozhrani chytreho a hloupeho
switche za kterym bylo PC a ty odpovedi od dhcp serveru jsem tam videl.

Nejlepsi by asi bylo sniffer dat primo pred PC a tam na to koukat jestli
chodi ty odpovedi od serveru. Pokud ne tak jit vys po lince a odhalit
prvek ktery to zere. Ale je to docela opruz..

> vratim puvodni a porad OFFER. Uz sem studoval ten DHCP server, ale
> nemuzu najit, ze by si nekde neco ukladal. V lease jsou pouze adresy z
> range, ale tam se klient vubec nezapise, protoze mu proste server
> nepriradi IP, tak neni v tom lease souboru videt. Uz vubec nevim kde
> co hledat. Vzhledem k tomu, ze se nic nemenilo, porad hledam nejaky SW

Ja bych to nehledal na serveru kdyz odesila offer. Spis bych hledal jestli
vubec dorazi ke klinetovi.