DHCP problem s pridelovanim IP

Pavel linux na argonet.cz
Pondělí Leden 9 13:54:36 CET 2012

Dobry den,

Sunday, January 8, 2012, 11:20:02 PM, you wrote:

PS> Tak zkuste (kdyz nastanou ty problemy) prohodit linku do tech radii
PS> na jiny port switche.
No to je trochu problem, to AP je ve switchi a to cele nekde v 8 patre
na panelaku. Az tak se mi tam nechce, ale asi to zkusim.

PS> Ja kdyz jsem to meril tak jsme mel sniffer na rozhrani chytreho a hloupeho
PS> switche za kterym bylo PC a ty odpovedi od dhcp serveru jsem tam videl.

PS> Nejlepsi by asi bylo sniffer dat primo pred PC a tam na to koukat jestli
PS> chodi ty odpovedi od serveru. Pokud ne tak jit vys po lince a odhalit
PS> prvek ktery to zere. Ale je to docela opruz..
No za radiem (klienstskym) na kabelu mezi radiem a PC uz nejsou, aspon
klient se tak tvari. Pred radiem (vysilacim AP) jeste ano. Takze
logicky bych rek, ze se to ztrati ve vzduchu. Klientsky radio je
nastaveno v rezimu bridbe, DHCP relay na nem funguje. Co neumim
vysvetlit je fakt, za za klienskym radiem je switch a do nej 2 PC,
jeden nechodi a druhy jo.

PS> Ja bych to nehledal na serveru kdyz odesila offer. Spis bych hledal jestli
PS> vubec dorazi ke klinetovi.
Klient ma za to, ze ne, hlasi timeout, viz predchozi mejly s logy. Co
nedokazu vysvetlit je fakt, ze kdyz se pichnu kabelem do switche a
nastavim stejnou MAC, tak dostanu IP hned a pak i klient normalne
komunikuje, probehne i REQUEST a PACK z problemoveho klienta a nejakou
dobu funguje. Myslel sem ze dobu zapujcky, ale ted to netvrdim na
100%, mel sem nastaveny 1 den, ale ted jsem to prodlouzil na tyden a
to klient rozhodne nevydrzi. Skoro bych rek, jak se vypne, uz pak zas
dostava jen OFFER.

Pavel