DHCP problem s pridelovanim IP

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Leden 9 17:25:18 CET 2012

Mě taky zrazu přestal fungovat DHCP, nakonec jsem objevil, že mi někdo fakt
fest přivřel drát ve dveřích. Síť jinak normálně jela, jen jsem musel dát
statickou adresu. Při pingání dlouhými paktey problém neobjeven.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel" <linux na argonet.cz>

Monday, January 9, 2012, 10:49:18 AM, you wrote:

ljc> Problém může být velikost sítě a množství zapojených klientů, tj.
ljc> bez použití VLAN.
VLANy nepouzivam, v siti byl dvojnasobek klientu nez ted a problemy se
nikdy neprojevily. Bohuzel se to deje i v jinem segmentu site, kde je
klientu do 10, takze provozem nebo rozsahem site to zrejme neni.

ljc> Něco řešil mkrvo$soft -  http://support.microsoft.com/kb/928233

ljc> Zkusit použít DHCP relay - to by měl umět, snad každý trochu
ljc> konfigurovatelný switch

To urcite umi, nikdy to ale nebylo treba a chodilo to.

Fakt vubec nevim s cim to souvisi, nenasel sem zatim souvislost mezi
ruznymi segmenty site, kde se problem vyskytnul. Muzu byt rad, ze se
to vyskytuje ojedinele u jednoho klienta ze spousty, ale proc sem
nevypatral.